سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
.

حوزه/ کارگاه دو روزه فرهنگ سازمانی و ارتباط مؤثر در محیط کار، با حضور حجت الاسلام مخدوم، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز برگزار شد.

خانم فتحی رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، اظهار داشت: کارگاه فرهنگ سازمانی و ارتباط مؤثر ویژه مدیران و کادر مدارس علمیه استان البرز برگزار شد.

فتحی گفت: این کارگاه تخصصی، با هدف توانمندسازی منابع انسانی و تقویت فرهنگ سازمانی بر اساس آموزه‌های مکتب اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شده بود.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت استان البرز، خاطرنشان کرد: در این کارگاه عناوین، فرهنگ سازمانی، تأثیر یادگیری در ارتقاء فرهنگ سازمانی، مؤلفه‌های ارتباط مؤثر، تأثیر برداشت‌ها بر کنش‌های شخصی و اجتماعی، مهارت همدلی، مهارت گوش دادن فعال، مؤلفه‌های اخلاق سازمانی(صداقت، امانتداری، اصالت، رازداری، انعطاف و مسئولیت پذیری) با رویکرد اخلاق معاشرت در محیط کار و مبانی تعلق سازمانی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های جذاب و تأثیرگذار این کارگاه این بود که برخی از عناوین و موضوعات کارگاه به‌صورت عملی توسط حجت‌الاسلام مخدوم استاد دوره آموزش داده شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم جمع حوزه علمیه خواهران استان البرز، با قوت در خدمت رسانی به طلاب و مردم جامعه دینی پیشگام باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha