چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: امروز دلسوز جهان اسلام باید خود مسلمانان باشند نه بیگانگان، زیر آنان نشان دادند که تنها به فکر منافع خود هستند و به همین منظور دست به هر کاری می‌زنند که وحدت واقعی در بین مسلمین محقق نشود.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست در بمباران مدرسه تابعین غزه، اظهار داشت: استمرار سکوت مسلمین وضعیت برای زندگی مردم غزه را با مشکل روبرو خواهد ساخت و این سکوت می‌تواند عاملی بر تشدید جنایت صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر این سکوت به‌صورت غیر مستقیم دستان رژیم صهیونیستی برای نسل کشی مردم غزه را بازتر از گذشته می‌کند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: تا جایی که هر روز شاهد یک جنایت جدید و بدتر از سوی صهیونیست‌ها هستیم که جنایت مدرسه تابعین آخرین نمونه بارز این ادعا است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: نظام جهانی و سازمان‌های حقوق بشری در مسئله فلسطین با سکوت خود به این نسل‌کشی از سوی صهیونیست‌ها رسمیت بخشیده‌اند.

استاد حوزه علمیه کردستان ابراز کرد: جهان اسلام امروز در یک امتحان بزرگ قرار گرفته که بی‌تعارف باید گفت اگر همچنان در برابر صهیونیست‌ها منفعل باشد، آینده ملت فلسطین و حیات مسلمین در خطر جدی قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر باعث عصیانگری صهیونیست‌ها علیه آنها خواهد شد.

وی اظهار کرد: راه حل مسئله غزه در خود جهان اسلام است نه در کشورهای غربی و اروپایی، زیرا آنان در عمل امتحان خود را پس داده‌اند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: امروز دلسوز جهان اسلام باید خود مسلمانان باشند نه بیگانگان، زیر آنان نشان دادند که تنها به فکر منافع خود هستند و به همین منظور دست به هر کاری می‌زنند که وحدت واقعی در بین مسلمین محقق نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha