چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: عصر امروز عصر فرهنگ و هنر و رسانه است باید در این عرصه ها تجلی پیدا کنیم، ملتی نیست که بتواند در زمینه فرهنگ و هنر به ملت ایران فخر فروشی کند، دوره انقلاب اسلامی دوره فرهنگ، هنر و رسانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش تجلیل از اهالی رسانه و رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه های محور مقاومت که در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه این مراسم برای تحلیل از مقام شامخ خبرنگار و همچنین شهدای خبرنگار دفاع مقدس است، اظهار کرد: هر ملتی دارای ویژگی هایی است.

وی اضافه کرد: برجسته ترین ویژگی ملت ایران که نزد جهانیان شناخته شده فرهنگ و هنر است که شیراز و فارس مانند نگین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: دشمنان در دوره های مختلف در مقابل فرهنگ و هنر ملت ایران تسلیم شدند و برخی ها جزو حامیان هنر این سرزمین شدند و یا فرهنگ و هنر سدی در مقابل دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر امروز به رسانه نیز مزین شده است، رسانه مبتنی به یک ریشه تاریخی که دارد ملت ایران از هزاران سال پیش در خلق فناوری های پیام رسان ها رتبه نخست بوده است فناوری «برید» که همان «ببرید» فارسی است.

سردار سلیمانی گفت: عصر امروز عصر فرهنگ و هنر و رسانه است باید در این عرصه ها تجلی پیدا کنیم، ملتی نیست که بتواند در زمینه فرهنگ و هنر به ملت ایران فخر فروشی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha