چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
سپاه فجر فارس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس به نقش خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و گفت: قطعا نقش خبرنگاران که واسطه قشر های مختلف با حاکمیت است بسیار مهم بوده که اگر عزیزان در این عرصه آیه ۷۰ سوره احزاب را چراغ راه قرار دهند در مسیر رشد و تعالی نیز قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی زاده در همایش تجلیل از اهالی رسانه که در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا در عرصه های مختلف از جمله خبر و رسانه، اظهار کرد: در این چهار سالی که توفیق حضور در فارس را داشته ایم یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی داشته ایم.

وی در ادامه با اشاره به آیه ۷۰ سوره احزاب اضافه کرد: حرفه خبرنگاری یکی از حرفه های مهم در جامعه است نقشی که خبرنگار در ترویج و تبلیغ آگاهی بخشی در حفظ اثر ها و هدایت رفتار اجتماعی به سمت رشد و تعالی دارد بسیار حائز اهمیت است.

تصریح کرد: قطعا نقش خبرنگاران که واسطه قشر های مختلف با حاکمیت است بسیار مهم بوده که اگر عزیزان در این عرصه آیه ۷۰ سوره احزاب را چراغ راه قرار دهند در مسیر رشد و تعالی نیز قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از دستورات اخلاقی، اخلاق حرفه ای است، فعالیت در عرصه خبرنگاری به ویژه در حاکمیت دینی بسیار ارزشمند است، امام صادق(ع) می فرماید اگر به آیه ۷۰ سوره احزاب عمل کنید اگر خبرنگاران به این آیه عمل کنند در دیگر اعمال زندگی اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی زاده قول سدید را مورد توجه قرار داد و گفت: راست و صحیح بودن خبر و دقیق بودن خبر همان قول سدید است، همچنین اینکه نباید جامعه را به اشتباه انداخت و زمان را نباید جا به جا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha