پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمن در عرصه جنگ سخت از ایران اسلامی شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی در آیین تجلیل از خبرنگاران استان خراسان شمالی اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دشمن در عرصه جنگ سخت از ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست خورده و تلاش می‌کند در جبهه جنگ نرم و نیمه سخت وارد میدان شود که با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده، موفقیتی نداشته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی رسانه را ابزاری محکم در برابر جنگ همه جانبه دشمن دانست و اظهار داشت: اگر در ماجراها و فتنه‌های اخیر رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با روشنگری و تبیین در میدان حاضر نمی‌شدند، چه بسا جامعه دچار خسارات بسیار زیادی می‌شد.

سردار فرجی، رسالت خبرنگاران را در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران رسالت خطیر دانست و تصریح کرد: امروز امیدآفرینی، آگاهی‌بخشی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین اولویت خبرنگاران و جامعه رسانه است.

وی افزود: دشمن در یک برنامه ترکیبی قصد تطهیر تاریخ ننگ دوران پهلوی را دارد و متأسفانه برخی افراد در داخل نیز فریب این تبلیغ رسانه رسانه‌ای را خورده‌اند و این در حالی است که دوران سیاه پهلوی و طاغوت هیچ دستاوردی جز ذلت برای ایران نداشته است.

سردار فرجی تصریح کرد: اگر جامعه رسانه و خبری بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را همان طور که هست تبیین کنند، همه نسل‌ها به ویژه نوجوانان با این پدیده شگفت انگیز آشنا می‌شوند و دفاع از انقلاب اسلامی کار بسیار راحتی است.

وی با اشاره به کمبودها و مشکلات استان نیز اظهار داشت: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، باید نداشته‌های استان را به خوبی نشان دهیم تا بتوانیم در زمینه اعتبارات و کمک دولت، قدم‌های خوبی برای استان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha