چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
مخفی

حوزه / فرماندار همدان با بیان اینکه اصحاب رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پر رنگی دارند، گفت: رسانه‌ها در مقوله معضلات اجتماعی باید ورود کنند و در این حوزه نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دقیق هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، با تقدیر از تلاش خبرنگاران و اهالی رسانه استان در طول سال، اظهار داشت: مرجعیت رسانه باید در دست رسانه‌های رسمی باشد و نباید اجازه داد تا رسانه‌های زرد و بی‌شناسنامه، فضای خبری و ذهنی اجتماع را مدیریت و گاه باعث نگرانی جامعه شوند.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به موقع و بیان روایت اول برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها یک اصل اساسی است، یادآور شد: نباید اجازه داده رسانه‌های رسمی و خبرنگاران ما مشغول حواشی بی‌فایده شوند و متاسفانه سپس رسالت اصلی یعنی آگاه‌سازی و هدایت جامعه فراموش شود.

فرماندار همدان، با بیان اینکه اصحاب رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پر رنگی دارند، ابراز کرد: رسانه‌ها در مقوله معضلات اجتماعی باید ورود کنند و در این حوزه نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دقیق هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی و بیان دستاوردها مورد توجه خبرنگاران باشد، خاطرنشان کرد: سنت پسندیده و مورد تأکید اسلام، شکرگذاری و قدردانی از انسان‌های خدوم است، که باید در جامعه فراگیر شود و این مهم نیز از وظایف خبرنگاران است.

مخفی، با تأکید بر اینکه همدان برای توسعه شایسته، نیازمند جهشی در تکمیل پروژه‌های بزرگ و اثرگذار است، گفت: پیشرفت قابل قبول پروژه‌های شهرستان با اعتبارات ملی امکانپذیر است.

فرماندار همدان یادآور شد: رسانه‌ها با مطالبه‌گری می‌توانند مدیران استان را برای گرفتن حق استان و شهرستان کمک کنند.

رسانه‌ها در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی ورود کنند

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha