سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
بسیج

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: خبرنگاران همیشه در حال آماده باش هستند و برای اطلاع رسانی حوادث و اخبار تا دل خطر می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در همایش در مدار امید که به مناسبت روز خبرنگار در ساختمان تداوم سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاران روایان حوادث و رخدادها هستند و باید صادقانه اخبار و رویدادها را اطلاع رسانی کنند، افزود: خبرنگاران باید با تاسی از سیره بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری(س) که پیام آور عاشورا بودند رویدادها را به صورت حقیقی و واقعی برای مردم جامعه گزارش کنند.

وی حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) را راویان قیام عاشورا خواند و افزود: حضرت زینب(س) پیام عاشورا را در تاریخ ثبت کرد و رسالت خود را در این راستا به زیبایی بیان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه خبرنگاران همیشه در حال آماده باش هستند و برای اطلاع رسانی حوادث و اخبار تا دل خطر می روند تا به بهترین نحو پیام را به مخاطبین انتقال دهند، خاطرنشان کرد: قدرت امروز در دنیا رسانه ها هستند و قدرت رسانه به مراتب قوی تر از جنگ سخت است و باید مردم مراقب فتنه ها و نیرنگ های رسانه ای باشند.

حجت الاسلام درویشی، خبرنگاران را چشمان بیدار نظام و ملت دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با اخلاص و داشتن روحیه جهادی دستاوردها و برکات نظام را برای آحاد جامعه بیان کنند.

وی خبرنگاران را لشگریان جنگ نرم دانست و گفت: خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم در مقابل دشمن ایستادند و میدان داری جنگ نرم را به عهده گرفتند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران افتخاری بسیج توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha