سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی؛

حوزه / شادگفت: امروز پیچیده‌ترین و خاص‌ترین مسئله‌ای که ما خبرنگاران و اهالی قلم و صاحبان رسانه باید به آن بپردازیم این است که راهبردهای نظام سلطه که هدف آن افزایش گسست اجتماعی است را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مهدی شاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان خراسان رضوی، در مجتمع فرهنگی هویزه ضمن گرامیداشت شهدای خبرنگار به تجلیل از مقام ۱۶۴ شهید خبرنگار در غزه پرداخت و اظهار داشت: چند ماه پیش که یادواره شهدای موسسه خراسان برگزار شد، تصور نمی‌کردیم امروز از مقام ۱۶۴ شهید خبرنگار در غزه یاد کنیم، این تعداد زیاد جای تامل دارد.

وی ادامه داد: این تعداد شهید خبرنگار در غزه رقم کمی نیست، خون این افراد برای هدایت و روشنگری مردم دنیا از جنایت‌های اسرائیل در غزه به زمین ریخته شده است.

شاد، خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از آمریکا، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا در محوطه دانشگاه برای خون خواهی مردم فلسطین تحصن می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز با پیچیده‌ترین معارضه اجتماعی تاریخ روبرو هستیم، ادامه داد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را می‌کند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزند، با یک معارضه اجتماعی تمام رسانه‌های جهان، تمام چهره‌های شاخص رسانه‌ای دنیا تمام توان خودشان را روی کار آوردند تا گسست اجتماعی در جامعه اسلامی را افزایش دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، تصریح کرد: امروز پیچیده‌ترین و خاص‌ترین مسئله‌ای که ما خبرنگاران و اهالی قلم و صاحبان رسانه باید به آن بپردازیم این است که راهبردهای نظام سلطه که هدف آن افزایش گسست اجتماعی است را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصحاب رسانه با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی، افزایش امید و اعتماد است، ابراز کرد: این افزایش اعتماد، در بازخوانی تاریخ مقابله نظام سلطه با نظام اسلامی از بدو تاریخ اسلام تا به امروز است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه قرار گرفته است، گفت: نظام سلطه تمام توان خود را گذاشته تا به پرچمدار نظام حقیقت، یعنی جمهوری اسلامی ایران، ضربه اساسی وارد کند.

در ادامه این مراسم از فعالان رسانه‌ای استان خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha