چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:آزادگان شایسته‌ترین، آزموده‌ترین و بهترین فرزندان این ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در سومین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، با بیان اینکه آزادگان شایسته‌ترین، آزموده‌ترین و بهترین فرزندان این ملت هستند، افزود: آزادگان ولایت امام خمینی(ره) را ولایت امام معصوم دانسته و می‌دانند و ولایت رهبر معظم انقلاب را ادامه ولایت امام معصوم دانسته و می‌دانند.

وی بیان داشت: نبود آزادگان در آن دوران که در دست رژیم بعثی بودند غم و اندوهی بر دل امت و امام راحل بود و بازگشت شما آزادگان همراه با آن درس عبرتی که به دشمنان دادید، نشان دهنده آن الماس و دُری است که در وجود شما بوده و در دوران اسارت شکوفا شده است.

امام جمعه خرم آباد خطاب به آزادگان، گفت:مقاومت شما در اسارت به ملت درس فداکاری، افتخار و سربلندی بخشید و این میراث گران‌بها و ارزشمند را باید حفظ و صیانت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: ادامه این انقلاب همچنان به صبر، ایثار و فداکاری شما نیازمند است و شما از اولین گروه هایی هستید که اگر روزی دشمن بخواهد آسیبی به ملت بزند، شما در مقابل دشمنان صف‌آرایی خواهند کرد.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: سالروز ورود آزادگان هیچ‌گاه از تاریخ ایران اسلامی پاک نخواهد شد و برای مردم خاطره است.

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان در پایان از صبر و بردباری خانواده و همسران جانبازان و آزادگان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha