چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
کد خبر: 1176779
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کلاهبردار اراکی

حوزه / رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراکی با ۸۳ شاکی در شمال کشور دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام سعید جزایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی اراکی با ۸۳ شاکی در شمال کشور دستگیر شد.

حجت الاسلام جزایی افزود: کلاهبرداری، خیانت در امانت، فروش مال‌غیر، صدور چک بلامحل، سواستفاده از چک سفید امضا و نگهداری یک فقره سلاح کلت کمری از اتهامات متهم است.

وی بیان کرد: متهم با انجام مانورهای متقلبانه اقدام به اخذ وجوه و مال‌غیر از افراد متعددی کرده و سپس متواری شده که پس از شکایت شکات، پرونده قضایی در دادسرای اراک تشکیل و بلافاصله تحقیقات قضایی پیرامون موضوع مربوطه آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با صدور دستور قضایی و حکم جلب متهم توسط بازپرس مربوطه و با انجام اقدامات فنی و کارشناسی دقیق توسط ضابطین، متهم در محل اختفای خود در روستایی دور افتاده در یکی از شهرهای شمال کشور دستگیر و برای سیر مراحل پرونده قضایی به اراک منتقل شد که پس از مراجعه شکات با صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شد.

حجت‌الاسلام جزائی تأکید کرد: فرآیند انجام تحقیقات و تکمیل پرونده با دقت و سرعت بالا صورت می‌گیرد و کیفرخواست مربوطه به دادگاه ارسال می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha