شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظام خلقت بر اصل قانون استوار است و همه باید پایبند قانون باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار نخبگان و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مرداد روز بسیج حقوقدانان گفت: وقتی ما مسائل حقوقی را بیان می‌کنیم دامنه آن بسیار وسیع است و نظام خلقت بر این اصل استوار است و جهان هستی بر پایه قانون بنا شده و همه باید پایبند قانون باشند.

آیت الله عبادی با اشاره به قانون شکنی استکبار جهانی و زورگویان در دنیا افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان اسلام و استکبار جهانی هرجا که رفته‌اند سبب تخریب و خرابی آن منطقه شده‌اند و مشکلات فراوان برای مردم ایجاد کردند و همواره دم از حقوق بشر می‌زنند و داشتن حقوق نیاز همه افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: موضوع حقوق مردم باید همواره اطلاع رسانی شود، زیرا از نیازهای مهم افراد در جامعه است چرا که دشمن در این مواقع از عدم آگاهی و نادانی افراد سوء استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان نیز در این جلسه گفت: مردم جامعه باید همواره به وظایف قانونی خود آگاه و واقف باشند و نیاز است دانش حقوقی افراد جامعه را بالا ببریم.

عبداللهی یکی از برنامه‌های قوه قضاییه را برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط اعلام کرد و افزود: از این دادگاه‌ها دانشجویان رشته حقوق و حقوقدانان بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha