چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
تصاویر/ تجمع «دختران نوجوان فاطمی» در خوی

حوزه/ اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) کارگاه مهارتی «تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس» را ویژه دختران نوجوان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) کارگاه مهارتی «تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس» را با محوریت شعار «از نمی تونم تا می تونم» ویژه دختران نوجوان برگزار می کند.

این کارگاه مهارتی ویژه دختران نوجوان دوره متوسطه اول و دوم برگزار شده و دختران نوجوان با شرکت در این کارگاه مهارتی می آموزند که بسیار به لحاظ شخصیتی مهم بوده و باید به خود اهمیت دهند.

دختران نوجوان شرکت کننده در این دوره می آموزند که چگونه خود را دوست داشته باشند و توانمندی ها و استعدادهای خود را باور کنند.

سخن گفتن با قدرت و اعتماد به نفس، فراگیری روش‌های مقابله با ترس، استرس و کنترل ترس‌ها، استرس‌ها و اضطراب‌های دوران نوجوانی از دیگر مهارت‌هایی است که در این کارگاه به دختران نوجوان آموزش داده می شود.

برنامه ریزی منظم و هدفمند و حرکت قدرتمندانه و با اعتماد به نفس به سوی اهداف برای تحقق اهداف از دیگر مهارت های مهم و محوری است که در این دوره آموزشی به نوجوانان شرکت کننده آموزش داده می شود.

اضافه بر این دختران نوجوان در این کارگاه و کلاس مهارتی می آموزند که چگونه در شرایط سخت بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

ظرفیت ثبت نام در این کارگاه مهارتی محدود بوده و نوجوانان علاقه‌مند برای ثبت نام در این دوره می توانند به آیدی @revaghenojavan در پیامرسان ایتا پیام ارسال کنند و تاکنون دو جلسه از این کارگاه مهارتی برای نوجوانان برگزار شده است.

این کارگاه مهارتی سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۱۵ در رواق معصومانه واقع دربالکن شرقی شبستان امام‌خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

لازم به ذکر است، دختران نوجوان می توانند با عضویت در کانال معصومانه به آدرس https://eitaa.com/masumaneh از برنامه های فرهنگی که به صورت حضوری و مجازی در اداره امور فرهنگی خواهران برای آنها در نظر گرفته شده است کسب آگاهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha