پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
اربعین نقطه عطفی در شکل‌گیری حرکت مردمی علیه قدرت‌های استکباری است 

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان پیاده‌روی اربعین حسینی را نقطه عطفی در شکل‌گیری حرکت‌های مردمی علیه قدرت‌های استکباری دانست و گفت: به همین دلیل رسانه‌های غربی آن را بایکوت خبری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن نوحی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، پیاده‌روی اربعین حسینی را نقطه عطفی در شکل‌گیری حرکت‌های مردمی علیه قدرت‌های استکباری دانست و گفت: به همین دلیل رسانه‌های غربی آن را بایکوت خبری می‌کنند.

وی جلوگیری تشخیص حق از باطل و شناخت مظلوم از ظالم که منجر به بصیرت‌افزایی در شناخت دشمن می‌شود را از دیگر دلایل بایکوت خبری پیاده‌روی اربعین حسینی توسط رسانه‌های غربی بیان کرد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان افزود: در طول تاریخ جهان تشیع، اجتماعات با شکوه معنوی همواره زبانزد دنیا بوده که اجتماع و حرکت در مسیر اربعین حسینی، یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین آنها است.

وی اظهار داشت: اربعین حسینی تجلی گاه اقتدار، وحدت، اخلاق، فرهنگ و در یک کلام شناسنامه هویت ناب اسلام محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم است.

حجت الاسلام نوحی با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی دارای روحیه انگیزشی برای پاسخ به هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی امام امت و حضرت ولی‌عصر امام زمان عجّل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف است، گفت: این پیاده‌روی قائم به روحیه اجتماعی مسلمانان بوده، هست و از منظر سیاسی نیز منجر به حفظ و مصون ماندن اسلام از تحریف می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha