پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
عدم رسیدگی مسئولین شهری به فاضلاب بازار تاریخی ارومیه پای دادستان استان آذربایجان غربی

حوزه/ بعد از بی توجهی مسئولین شهرداری ارومیه، مدیران میراث فرهنگی و آب و فاضلاب استان به نشت آب و فاضلاب بازار تاریخی ارومیه به مدرسه علمیه امام خمینی (ره) دادستان استان آذربایجان غربی به همراه مدیران این سه مجموعه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه حاضر و دستورات لازم را برای الزام مسئولین امر جهت حل مشکل نشت آب و فاضلاب بازار تاریخی ارومیه به زیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، عدم رسیدگی مسئولین شهری به فاضلاب بازار تاریخی ارومیه پای دادستان استان آذربایجان غربی را به محوطه مسجد جامع ارومیه کشاند.

یکی از معضلات بازار تاریخی ارومیه نبود زیرساخت های لازم برای مدیریت فاضلاب است و همین امر موجب شده بود آب این بازار تاریخی در اثر بی توجهی مسئولین امر به محوطه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه و بعضا حتی داخل مدرسه و زیر زمین آن نیز نشت کرده و موجب خسارت به مدرسه علمیه و بافت تاریخی بازر ارومیه شود.

همین امر موجب گلایه های مکرر مدیران مدرسه علمیه امام خمینی (ره) به شهرداری، میراث فرهنگی و آب و فاضلاب استان شده بود که عدم رسیدگی آن ها و انداختن توپ به زمین دیگر، حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی را به محوطه مسجد جامعه و مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه کشاند تا از نزدیک شاهد تخریب بازار تاریخی ارومیه شود.

دادستان استان آذربایجان غربی به همراه شهردار ارومیه، مدیر کل آب و فاضلاب استان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری در محوطه مدرسه علمیه امام خمینی رحمه الله ارومیه حضور پیدا کردند و دستورات لازم را برای الزام مسئولین امر جهت حل مشکل نشت آب و فاضلاب بازار تاریخی ارومیه به زیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه صادر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha