پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
کد خبر: 1177147
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: فریاد مظلومیت غزه امروز به جهان رسیده و آگاهی جهانی حاصل شده است و مردم غرب و اروپا در حال پیوستن به این مسیر هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۵ مرداد) در دیدار با جمعی از آزادگان، اظهار داشت: مسئله آزادی و آزادگی در زبان های مختلف استفاده می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی از آزادی سخن می گوییم باید ببینیم از آزادی چه و که سخن گفته می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اما انسان ها وقتی از آزادی سخن می گویند یعنی در شاخصه های انسانی و سیر و سلوک مراتب عرفانی به مانع گیر نکنند و مانع هم نفسانیت و تعلقات است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اراده و ایمان همه موانع را از پیش روی انسان برای رسیدن به کمال بر می دارد، افزود: همه می دانند که پیشوای آزادگان جهان، حسین علیه السلام است و برای سیر الی الله هیچ چیز مانع ایشان نشد و همه تعلقات غیرالهی را از پیش رو برداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه اظهار داشت: تمام آزمایشات ما در جهان هم این است که در سیر الی الله همه تعلقات را کنار بگذاریم و در مکتب های دیگر هم به این نتیجه رسیده اند که به هر حال انسان وقتی به کمال می رسد که از تعلقات آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه در دین خدا به موضوع رسیدن به کمال یک شکل هدفمند داده است، گفت: با ظالم درگیر شدن و به کمک مظلوم شتافتن و در جهت احقاق حق عمل کردن، هنر و کارشناسی شده است و اگر آن علاقه ها و گزینش ها غیرالهی باشد نمی توان به مقصد رسیدـ

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: دشمنان ما ۵٠٠ سال است که در کشورهای مختلف از جمله غزه جنایت می‌کنند و آثاری از انسانیت و حیا ندارند و به هر جایی قدم می گذارند برای تسلط بر جامعه، علاقه های حیوانی و اعتیاد را ترویج می کنند و جامعه معتاد نمی تواند از خودش دفاع کند و هنر غربی ها توسعه و گسترش فقر و علاقه ها و اعتیادها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی ها معتقدند انسان، حیوان اقتصادی است، افزود: فرهنگ حاکم و سیاست حاکم بر غرب این گونه است و ربطی به مردم ندارد.

وی در پایان گفت: فریاد مظلومیت غزه امروز به جهان رسیده و آگاهی جهانی حاصل شده است و مردم غرب و اروپا در حال پیوستن هستند و جوانان غربی امروز دارند مقاومت را تجربه می کنند و شما آزادگان اسناد انقلاب اسلامی هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha