پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
2.jpg

حوزه / شاهنده ترور شهید هنیه را شاهد دیگری بر هویت و ماهیت تروریستی صهیونیسم غاصب بیان کرد و گفت: این عمل پلید صهیونیست‌ها نشان از بی‌اعتنایی آنها به قوانین بین‌الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حبیبه شاهنده در آیین گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه که در حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) پارس‌آباد برگزار شد، با اشاره به جنایات بی‌شرمانه رژیم اشغالگر اسرائیل، اظهار داشت: اسرائیل رژیمی بنیادگرا و نژادپرست است که در طول حیات سیاسی‌اش، اشغال و جنایت پیشه دائمی‌اش بوده و کشتار قریب به ۴۰ هزار نفر شامل کودکان، زنان و غیرنظامیان در تهاجم نظامی اخیر به غزه را در پرونده سیاه خود ثبت کرده است.

وی افزود: کشتار مظلومانه و بی‌دفاع مردم غزه، نقض قوانین کیفری بین‌المللی از جمله جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است که نیروهای دفاعی اسرائیل از زمان تأسیس دولت جعلی خود مرتکب شده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، با بیان اینکه بعضی از کشورهای غربی از جمله آمریکا و اروپا از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند، بیان کرد: کشورهای غربی به‌خصوص آمریکا در حالی مهم‌ترین تامین‌کنندگان سلاح برای رژیم صهیونیستی هستند که خود روزانه شاهد کشتار هزاران نفر در غزه و فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل هستند.

شاهنده، ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را شاهد دیگری بر هویت و ماهیت تروریستی صهیونیسم غاصب بیان کرد و گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه به‌عنوان یکی از رهبران منتخب مردم فلسطین و یکی از پرچمداران مشروع فلسطین مظلوم برای احقاق حق و تعیین سرنوشت، نشانه‌ای از خوی تجاوزگری و نقض قوانین توسط جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین می‌باشد.

ترور شهید هنیه نشان از بی‌اعتنایی اسرائیل به قوانین بین‌الملل است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha