جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
تصاویر/ تردد زوار از مرز تمرچین و خدمات مواکب حسینی به زوار

حوزه/ محسن رضایی گفت: موکب امام صادق(ع) در مرز تمرچین با توجه به حضور و استقرار تیم تهیه و تولید محتوای به عنوان دومین موکب اطلاع رسانی و تولید محتوای معین صدا و سیما فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، بخشی از موکب امام صادق(ع) در مرز تمرچین به استودیوی تولید محتوای اربعین و پوشش رویدادهای مهم پیاده‌روی اربعین در تمرچین تبدیل شده و این موکب به‌عنوان دومین استودیو سیار صدا و سیمای آذربایجان غربی در کنار خود مجموعه صدا و سیما انتخاب شد.

محسن رضایی مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی، در این خصوص به‌خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: با توجه به حضور و استقرار گروه تهیه و تولید محتوای اربعینی در موکب امام صادق(ع) در مرز تمرچین و پیگیری‌هایی که از طریق صدا و سیما و مدیرکل این سازمان در استان صورت گرفت، موکب امام جعفر صادق(ع) به‌عنوان یک پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی و تولید محتوای اربعینی در مرز تمرچین در کنار صدا و سیما فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: از این به بعد بخشی از برنامه‌های تولیدی فعالین موکب از صدا و سیما پخش خواهد شد و تلاش داریم برنامه‌های زنده هم از موکب پخش شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: این اقدام علاوه بر پوشش گسترده رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین، به معرفی ظرفیت‌های استان در خدمت‌رسانی به زائران نیز کمک شایانی خواهد کرد، چرا که بخشی از تولید محتوا ارائه اطلاعات از مرز و موارد مورد نیاز زوار است.

وی ابراز کرد: قرارگاه امام جعفر صادق(ع) که با تلاش‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برپا شده، یکی از مهم‌ترین مواکب خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین محسوب می‌شود، این موکب با ارائه خدمات متنوع از جمله اسکان، تغذیه، و ارائه برنامه‌های فرهنگی، به استقبال زائران می‌رود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha