جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
نماز جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: نمایندگان باید با دقت نظر، واجد شرایط بودن وزیران پیشنهادی دولت را به صورت واقع بینانه بررسی کنند، تا دولت سریع تر استقرار یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ اول نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه گفت: اساس و بنیان تعلیم و تربیت خانواده است، تشکیل خانواده از ازدواج مشروع، امری است که مورد تأکید خداوند متعال است و مورد سفارش شارع مقدس و ائمه هدی (علیهم السلام) می باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه، یادآور شد: جوانان و خانواده‌ها باید به ملاک‌های اصلی همچون ایمان و تقوا توجه داشته باشند و تشکیل زندگی خود را به دلایل کم اهمیت به تعویق نیندازند.

امام‌جمعه کرمانشاه در خطبۀ دوم با اشاره به بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: جای تشکر و قدردانی دارد از تمامی خانواده ایثارگران، خصوصا آزادگان سرافزاز و مقاوم که دشمن را در خانه خودش شکست دادند و با سربلندی به میهن باز گشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه اسامی وزیران پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، گفت: نمایندگان باید با دقت نظر، واجد شرایط بودن وزیران پیشنهادی دولت را به صورت واقع بینانه بررسی کنند و از سوی دیگر با توجه به شرایط کشور کمک کنند، دولت جدید سریع‌تر استقرار پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ضمن تشریح پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف افزود: مقاومت و استقامت در برابر دشمنان باعث اقتدار ایران شده و ما شاهد آن هستیم کشورهایی که تسلیم آمریکا و ایادیش شدند، چه وضعیت نابسامانی دارند.

گفتنی است: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ، سخنران پیش از خطبه‌های نماز ظهر امروز بود.

وی با بیان اینکه تجهیزات صنعت دفاعی توسط نخبگان دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان طراحی و ساخته می‌شود افزود: همین موضوع سبب شده صنعت دفاعی کشور تحریم ناپذیر باشد

امیر دریادار مهدی خواجه امیری، اشاره‌ای هم به موفقیت‌های ایران در زمینه طراحی ساخت و پرتاب موشک داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha