شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
تکریم و معرفی مدیرکل صدا و سیما استان قم

احمد پهلوانیان به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قم معرفی و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی طی حکمی دکتر احمد پهلوانیان را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قم منصوب کرد و امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ هم طی مراسمی با حضور شخصیت ها و مدیران استانی معارفه شد.

بیشتر بخوانید:

"لطفی‌نیاسر" مشاور رئیس رسانه ملی در تعامل با حوزه و روحانیت شد

پهلوانیان که تا پیش از این مدیرکل صدا و سیمای استان فارس بود.

«احمد پهلوانیان» مدیرکل جدید صداوسیمای قم، دانش آموخته حوزه علمیه قم و همچنین فارغ التحصیل رشته ارتباطات گرایش تهیه کنندگی و دکتری فلسفه اسلامی است؛ او ریاست دانشکده صدا و سیمای قم، قائم مقامی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، مدیرکلی صداوسیمای مرکز یزد، مدیرکلی صداوسیمای مرکز فارس، مدیرکلی خدمات رسانه‌ای، مدیریت خانه هنر و اندیشه و مدیریت پژوهش برنامه‌ای و نگارش فیلمنامه صدا و سیما را در کارنامه دارد.

ببینید:

تصاویر تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما استان قم

در بخشی از حکم انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قم آمده است: استان قم دومین حرم اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین، مهد عالمان و عارفان و سنگر فقاهت و اجتهاد است که نزد اهل نظر از جایگاهی بس رفیع برخوردار و پیشقراول تحولات سیاسی و اجتماعی در عصر حاضر است.

امید است با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی این دیار، در اجرای سیاست های کلان سازمان و تحقق اهداف و مأموریت های ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش فکری و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به حوزه های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی - اسلامی و انقلابی و...)

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

تکریم و معارفه

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان قم هم امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر عابدینی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران، آقامیری استاندار قم، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی استان و مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز قم، در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل سابق صدا و سیمای استان قم تقدیر و احمد پهلوانیان به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر هم با حکم دکتر جبلی به عنوان "مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در تعامل با حوزه علمیه و روحانیت" منصوب شده است.

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم به تحول در فناوری رسانه ها اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به پیشرفت فناوری های رسانه ای هر فردی چند رسانه است و نقش متفاوتی با گذشته دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: صداوسیما به عنوان رسانه ملی نیز باید با توجه به این پیشرفت خود را بروزرسانی کند تا بتواند در این رقابت و مواجهه موفق باشد.

آیت الله حسینی بوشهری دنیای استکبار با استفاده ار رسانه ها افکار عمومی دنیا را کنترل میکند، اظهار کرد: ما در این شرایط برای رسیدن به رسانه تراز و تاثیرگذار باید محتواهای مناسب و قوی داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما به عنوان بازوی پرتوان و پیوست فرهنگی تولیدات صداوسیما است که همیشه باید جایگاه بالایی داشته باشد.

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

عابدینی: صدا و سیما قم پشتیبان و تغذیه کننده محتوایی سایر استان ها باشد

حسن عابدینی معاون امور استان های رسانه ملی هم با بیان اینکه هر مرکزی سه ویژگی وجود حرم با کرامت حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه معظم علمیه داشته باشد باید هر روز در آنتن رسانه ملی جایگاه داشته باشد، گفت: قم با توجه به این ویژگی ها باید پشتیبان و تغذیه کننده محتوایی سایر استان ها باشد.

وی افزود: امروز مراسم مهمی است که ما از زحمات حجت الاسلام لطفی نیاسر که ده سال سکان اداره مهمترین مرکز صداوسیما را برعهده داشت تقدیر می‌کنیم و مدیریت را به یکی از تربیت شدگان در حوزه قم و مدیر باتجربه و توانمند جناب آقای پهلوانیان خواهیم سپرد که برایشان آرزوی توفیق دارم.

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

آقامیری: جهاد تبیین مهمترین ماموریت صداوسیما است

سیدمحمدآقامیری استاندار قم نیز در این مراسم مهمترین رسالت و ماموریت صداوسیما جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای امیدوار کردن مردم به کارآمدی نظام اسلامی و ناامید کردن دشمنان ایران است.

وی افزود: ما به مردم بدهکاریم و اگر شبانه روزی هم کار کنیم نمی توانیم دین خود را به مردم ادا کنیم و همه دستگاه ها باید ضمن تلاش شبانه روزی جهاد تبیین خدمات خود را هم داشته باشند.

آقامیری با اشاره به رتبه اول استان در افزایش مشارکت در انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل گفت: در این مدت و به ویژه در ایام انتخابات صداوسیمای مرکز قم نقش بسیار مهمی در این افزایش مشارکت داشته است.

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

روایت حجت الاسلام لطفی نیاسر از توجه رئیس جمهور شهید به صدا و سیما قم

حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز قم نیز در این مراسم با اشاره به حسن توجه رئیس جمهور شهید به صداوسیمای مرکز قم در سفر استانی و تخصیص اعتبار برای تجهیز استودیوهای مرکز، گفت: یکی از دلایل مهم موفقیت هر مجموعه وجود مدیران توانمند است که من از همه مدیران مرکز قم در این مدت همراهی کردند تشکر می کنم.

پهلوانیان جایگزین لطفی‌نیاسر در صداوسیما قم شد / آیت الله حسینی بوشهری: رسانه ملی خود را بروزرسانی کند

پهلوانیان: قم استانی تمدنی و تمدن ساز است

احمد پهلوانیان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قم هم خدمت در جوار حرم کریمه اهل بیت (س) را توفیق و افتخاری ارزشمند بیان کرد و گفت: قم استانی تمدنی و تمدن ساز است و ما در رسانه ملی باید بتوانیم در سپهر رسانه ای عامل نشر تفکر شیعه باشیم.

وی افزود: ما در قم در نشر بین المللی تفکر تمدن ساز شیعه باید به پیوند اندیشه و تولید توجه ویژه داشته باشیم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha