یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
ل

حوزه/ شرکت آب و فاضلاب کاشان در راستای خدمت به زائران اربعین دو تن از کارکنان خود را به همراه یک دستگاه تانکر ۱۲ هزار لیتری فاضلاب به مرز مهران ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مهدی جعفرزاده مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این گروه از روز چهارشنبه، هفدهم مردادماه، طبق روال چندسال گذشته، به مرز مهران اعزام شده‌اند و تا بازگشت زائران حسینی، به خدمات دهی ادامه خواهند داد.

مهدی جعفرزاده افزود: شرکت آبفای کاشان از هیچ کمکی برای تامین آب آشامیدنی زائران دریغ نخواهد کرد و ما در شرکت آب و فاضلاب کاشان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با ارائه خدمات به موقع و موثر، به رفاه و آسایش زائران کمک کنیم.

وی ادامه داد: هر سال ستاد هماهنگی خدمات دهی به زائران اربعین بر اساس نیازی که در پایانه مرزی وجود دارد، درخواست‌هایی را مطرح می‌کند و شرکت آبفا نیز بر همان اساس خدمات خود را عرضه می‌ کند.

اربعین سال گذشته، دو تانکر ۱۲ هزار لیتری شرکت آب و فاضلاب کاشان به همراه سه راننده این شرکت، برای خدمت رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شده بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha