یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
توزیع غذای گرم در بین معتکفین در شهرستان ساوه

حوزه/شهردار جوپار با اشاره به استقرار یک موکب پذیرایی در شهر جوپار و پخت و توزیع ۱۲ هزارپرس غذا برای زائران اربعین گفت: زمین جنب پاساژ هوران به استقرار این موکب اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، مسعود فاطمی‌مقدم عصر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه های اجرایی و اعضای ستادی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان جوپار که در شبستان حرم مطهر ابناء امام موسی بن جعفر (ع) شهر جوپار برگزار شد حضور پیدا کرد.

شهردار جوپار در این جلسه با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین جاده جوپار چندین سال است برگزار می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه امسال در سطح شهرستان و شهرهای دیگر چنین پیاده روی هایی تعطیل شده با کمک سایر دوستان سعی می کنیم امسال مراسم با شکوهی برگزار کنیم.

فاطمی مقدم بیان کرد: جلساتی در این مورد در سطح شهرستان و استان برگزار شده است، مشکلاتی که سالهای گذشته با آن رو به رو بودیم در این جلسات متذکر شدیم و قرار شد سایر مسئولین پای کار بیایند.

شهردار جوپار با اشاره به مشکل حمل و نقل و جابه جایی مردم‌ شهر جوپار در سال گذشته که ابتدای صبح اربعین از دانشگاه آزاد به خوبی انجام نشد، اظهار کرد: امسال صحبتی شده که چند دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم از جوپار به دانشگاه آزاد کرمان که محل شروع پیاده روی است اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: در پایان پیاده روی نیز، برای برگشت زائران حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

فاطمی مقدم با بیان این نکته که شهرداری کرمان، ماهان و محی آباد نیز در برگزاری هر چه بهتر این پیاده روی همکاری خواهند داشت، افزود: در بحث اورژانس، آتشنشانی، آبرسانی و بحث امنیت تدابیری اندیشیده شده است.

شهردار جوپار با اشاره به استقرار یک موکب پذیرایی در شهر جوپار و پخت و توزیع ۱۲ هزارپرس غذا برای زائران اربعین گفت: زمین جنب پاساژ هوران به استقرار این موکب اختصاص داده شده است. از فردا نیز کار جابه جایی آشپزخانه های سیار انجام خواهد شد.

فاطمی مقدم با بیان اینکه کارهایی که به عهده شهرداری محول شده از امروز آغاز شده و ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: ان شاالله همه باهم دست به دست هم می دهیم تا مراسم باشکوه تری برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha