شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی با تشریح میزبانی بی‌نظیر مردم اندیشمک از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در سفر پیاده‌روی اربعین گفت: امسال در تأمین ارزاق مشکل داشته‌ایم و امیدواریم که خیرین توجه ویژه‌ای کنند تا شرمنده زائران امام حسین (ع) نباشیم.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیشمک از استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، درباره فعالیت‌هایی که در مقدمات پیاده‌روی اربعین در شهرستان اندیمشک انجام شده است گفت: این شهرستان ورودی استان خوزستان است؛ پارسال بیش از دو میلیون جمعیت اسکان و غذا داده شدند؛ این پذیرایی به بهترین نحو ممکن خود انجام شد.

امام جمعه اندیمشک به تمجید مسئولان عتبات استانی در سرکشی به فعالیت‌های شهرستان اندیشمک در راهپیمایی اربعین سال گذشته تصریح کرد: همه این مسئولان زبان به تحسین گشودند و این فعالیت‌ها را در خور چنین مراسمی دانستند.

وی با ابراز تأسف از اینکه امسال توانایی برای پذیرایی از زوار اربعین مانند سال گذشته وجود ندارد گفت: نزدیک صد موکب را از پل زال که ورودی اندیشمک است تا آخرین روستای اندیشمک فعال کرده‌ایم و همه آماده پذیرایی هستند.

حجت‌الاسلام موسوی به جلسات متعدد با مسئولان مواکب و هیئات اشاره کرد و گفت: مساجد و همه سالن‌هایی که در شهر وجود دارد آماده پذیرایی از زوار اربعین هستند.

امام جمعه اندیمشک به کمبود مواد غذایی در موکب‌ها اشاره کرد و گفت: موکب‌ها نیازمند ارزاق مورد نیاز هستند و برای جمعیت بیش از دو میلیون نفر که به عنوان مهمان ما از اندیمشک گذر می‌کنند مشکل خواهیم داشت؛ امیدواریم که خیرین در خدمت به اباعبدالله الحسین (ع) شهر اندیمشک را از یاد نبرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha