سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
خوزستان

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: دوره تربیت تدوینگر متون درسی حوزه های علمیه خواهران توسط مدیریت علمیه خواهران خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، خانم مطوس، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی حوزه های علمیه خواهران خبر داد و اظهار کرد: این دوره ویژه اساتید پژوهشگر مدارس علمیه خواهران است که با همکاری اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی، از ابتدای مردادماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه و با تدریس استاد فانیدپور ادامه دارد.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی با شیوه های تحلیل و نقد کتب درسی، آشنایی با الگوها، فرایندها و مولفه های تالیف و طراحی کتب درسی و آشنایی با اصول و مهارتهای طراحی و سازماندهی کتب درسی است.

خانم مطوس خاطرنشان کرد: از امتیازات این دوره، بهره مندی از اساتید مجرب تکنولوژی آموزشی، برگزاری دوره در فصل تابستان و به صورت مجازی، اعطای گواهینامه معتبر و در اولویت قرار گرفتن شرکت کنندگان جهت همکاری در عرصه تدوین متون آموزشی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه ۳۲ نفر از علاقمندان در این دوره شرکت نموده اند، گفت: در پایان این دوره از بین شرکت کنندگان، آن دسته که امتیاز لازم را کسب نمایند به دوره تکمیلی که در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد، راه می یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha