یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
اربعین

حوزه/ در راستای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، تمام نیروها به همراه ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر آماده‌باش کامل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه علی زندیه در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، طبق سال‌های گذشته در شب و روز اربعین برای ایمنی شهروندان و زائران واحدهای خود را در نقاط پرتردد شهر قم مستقر می‌کند.

وی افزود: به همین منظور تمام نیروها به همراه ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر آماده‌باش کامل هستند و دستورالعمل لازم به تمام حسینه‌ها، مساجد، تکایا و مواکب برای ایمن‌سازی داده‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه اقدامات سازمان آتش‌نشانی از قبل از محرم آغازشده و تا بعد از ماه صفر نیز ادامه دارد، تصریح کرد: در راستای پیشگیری از حوادث بازدید از تمام حسینه‌ها، مساجد، تکایا و موکب‌ها انجام شده و آموزش‌های لازم به همراه دستورالعمل به آن‌ها ارائه شده است.

زندیه اضافه کرد: از شب اربعین به‌صورت ۲۴ ساعته تمام عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر و نقاط پرتردد همچون ورودی‌های شهر، حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به‌صورت ویژه مستقر هستند و بر عملکرد موکب و تکایا نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار آئینی پیامبر اعظم (ص) انجام شده است و ایستگاه ۲۵ سازمان آتش‌نشانی در مسیر پیاده‌روی به‌صورت ویژه در آماده‌باش قرار دارد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: با مشارکت شهرداری تهران در راستای ایمن‌سازی و پیشگیری از حوادث در نیمه شعبان سال گذشته، ۳۰۰ کپسول آتش‌نشانی هدیه به مواکب اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha