یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
طلاب

حوزه/ کارشناس برنامه حسینیه معلی در موکب بوتراب کربلا از مبلغان حوزه علمیه خراسان حاضر در مواکب طول راه خواست که نسبت به اهمیت و جایگاه نماز تاکید کنند و زائران و آزادگان جهان را به فریضه نماز مستمرا توجه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، تعدادی از مسئولین گروه های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان برای تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) در ایام پیاده روی اربعین حسینی راهی سرزمین عراق شده اند.

خبرگزاری حوزه علمیه خراسان در این ایام گفتگویی را با حجت الاسلام کرمی، کارشناس برنامه حسینیه معلی در موکب بوتراب کربلا دارد تا بتواند امت اسلام را بیش از پیش به فضائل و برکات این ایام، رهنمون سازد.

حجت الاسلام کرمی در این گفتگو نسبت به اهمیت و ضرورت فعالیت مبلغان در اربعین حسینی و تشویق و ترغیب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به نماز اول وقت توسط مبلغان تاکید و ابراز کرد: یکایک شما بهترین کار و فعالیت یعنی انجام رسالت تبلیغی را انتخاب کردید و من گمان نمی برم که امام حسین(ع) چیزی را بهتر از کار شما بپسندد.

کارشناس برنامه حسینیه معلی ادامه داد: اقامه نماز اول وقت و دعوت و تشویق به اقامه نماز اول وقت، مهمترین موضوعی است که می بایست به آن اهتمام ورزید.

وی همچنین از مبلغان حوزه علمیه خراسان حاضر در مواکب طول راه خواست که نسبت به اهمیت و جایگاه نماز تاکید کنند و زائران و آزادگان جهان را به فریضه نماز مستمرا توجه دهند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha