یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
خدمت رسانی مبلغان

حوزه/ تعدادی از مسئولین گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) در ایام پیاده روی اربعین حسینی در مبادی مرز مهران به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، تعدادی از مسئولین گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) در ایام پیاده روی اربعین در مبادی مرز مهران به زائران ابا عبدالله(ع) ارائه خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی گلی که از مشهد مقدس در مرز مهران به زائران حسینی ارائه خدمت می‌کند، اظهار داشت: اینجا در محضر سید الشهدا(ع) تلاش داریم به زائران خدمات فرهنگی ارائه کنیم و در موکب حسینیه ایران با برگزاری نماز جماعت و فعالیت‌های فرهنگی، زائران سید الشهدا(ع) را در این ایام برای حضور در عرصه تبلیغ بدرقه نمائیم.

وی با اشاره به عظمت راهپیمائی میلیونی اربعین، یادآور شد: در این سال‌ها به‌برکت خون شهیدان سیل خروشان جمعیت به سوی حرم امام حسین(ع) روانه است و همه دنیا می‌بایست بدانند این حجم عظیم از مردم به دلیل عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) این راه را طی می‌کنند، باید گفت امسال سال فلسطین و این اربعین، اربعین مقاومت است.

حجت الاسلام یوسفی، از مبلغان حوزه علمیه قم نیز ضمن بیان تجربیات خود از اربعین، ابراز کرد: امیدواریم در این ایام که زوار امام حسین(ع) به زیارت مشرف می‌شوند، ما نیز بتوانیم بدرقه زائران را داشته باشیم و پرسش و احکام و شبهات مورد نظر زوار را پاسخ دهیم.

مبلغ حوزه علمیه قم در مسیر پیاده روی اربعین با بیان اینکه ایام اربعین امسال در محور مرز مهران در خدمت زائران به همراه مبلغان ستاد اربعین و گروه جهادی نسیم وصال و راه سعادت هستیم و در محور مرز مهران به پاسخگوئی می‌پردازیم، خاطرنشان کرد: خرسندیم که در همراهی با سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه سراسر کشور ارائه خدمت به زائران داریم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha