یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: دل خوش کردن به مذاکرات دوحه قطر و پایان یافتن تجاوزات اسرائیلی‌ها علیه مردم غزه یک خیال باطل و خام است، زیرا صهیونیست‌ها به هیچ چیزی پایبند نیستند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، اظهار داشت: اسرائیل در عمل نشان داده با مذاکرات و هر نوع گفت‌وگو سر ناسازگاری دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حضور صهیونیست‌ها در مذاکرات دوحه قطر تنها یک حضور نمایشی برای فریب افکار عمومی جهانیان است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: بی‌گمان اگر صهیونیست‌ها به دنبال آتش‌بس و علاقمند به مذاکرات بودند، پس چرا این همه ترور و جنایت را در این روزها انجام می‌دهند و حتی بر جنایات خود افزوده‌اند!؟ این سوالی است که حامیان رژیم صهیونیستی باید بدان جواب دهند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها برای اینکه زمان و وقت را به سود خود بخرند در این مذاکرات حضور پیدا کرده‌اند و به نوعی این مذاکرات را یک فرصت برای فرار از شرایط کنونی خود و از سوی دیگر حضور در این مذاکرات را فرصتی برای جلوگیری از حمله جمهوری اسلامی و محور مقاومت می‌دانند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: دل خوش کردن به مذاکرات دوحه قطر و پایان یافتن تجاوزات اسرائیلی‌ها علیه مردم غزه یک خیال باطل و خام است، زیرا صهیونیست‌ها به هیچ چیزی پایبند نیستند و تنها به دنبال نسل کشی مسلمانان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha