یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: نارضایتی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در بین فرماندهان ارشد اسرائیل غاصب نشان می‌دهد که آنان در جنگ با جنبش حماس عملاً شکست را پذیرفته‌اند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، اظهار داشت: تهاجم ناجوانمردانه ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی به مردم غزه از ۱۰ ماه گذشت و امروز شاهد یک جنگ فرسایشی در فلسطین هستیم و این یک تقابل نابرابر محسوب می‌شود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شاهدیم که رزمندگان محور مقاومت تاکنون جانانه در مقابل صهیونیست‌های سرتاپا مسلح ایستادگی کرده‌اند که این نشان از روحیه بالای رزمندگان محور مقاومت دارد.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: بی‌گمان اسرائیلی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند حماس و دیگر محورهای مقاومت این‌گونه و با قدرت هرچه تمام در مقابل آنان ایستادگی کنند و یک جنگ طولانی مدت را به سران جنایتکار اسرائیل دیکته کنند، بنابراین همین امر باعث شده که در داخل صهیونیست‌ها دچار چند صدایی شوند به طوری که در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات زیادی از سوی ساکنان فلسطین اشغالی و همچنین فرماندهان نظامی آنها هستیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: نارضایتی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در بین فرماندهان ارشد اسرائیل غاصب به نوعی نشان می‌دهد که آنان در جنگ با جنبش حماس عملاً شکست را پذیرفته‌اند.

وی تصریح کرد: با این وجود همه شاهدند که جهانیان این وضعیت آنان را که وضعیتی اسف‌بار و ناامید کننده می‌باشد را می ببینند، لذا در هفته‌های اخیر به صورت دیوانه‌وار دست به هر عملی زده‌اند تا از این باتلاق بیرون بیایند ولی همه ایمان داریم که اسرائیل غاصب روزهای پایانی عمر خود را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha