دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
محمد مهدی شریف تبار

حوزه / حجت الاسلام شریف تبار گفت: از مهم‌ترین شگردها و ترفندهای دشمن در جنگ رسانه‌ای، نشر روایت‌های جعلی و دروغین در موضوعات مهم و حساس جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با اشاره به اهمیت روز افزون جهاد تبیین به خصوص در نبرد رسانه‌ای تمام عیاری که ما با دشمن داریم، اظهار داشت: دشمن برای ایجاد یأس در جامعه از طریق اخبار نادرست و روایت جعلی و جابجایی روایت‌ها استفاده می‌کند و این مسائل می‌تواند قصه ناامیدی و یاس را ایجاد کند، از این رو اطلاع رسانی دینی مساله مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین شگردها و ترفندهای دشمن در جنگ رسانه‌ای، نشر روایت‌های جعلی و دروغین در موضوعات مهم و حساس جامعه است.

وی باتأکید بر لزوم ساماندهی اطلاع رسانی دینی و سکوهای انتشار در حوزه دینی و نشر خوبی‌ها، تصریح کرد: درپی آن هستیم با شناسایی سکوهای انتشار نسبت به تولید محتوا و انتشار و اطلاع رسانی دینی اقدام کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران راه اندازی واحدهای رسانه در هیئات شاخص استان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: هر رویدادی که در استان اجرا می‌شود لازم است جزئیات آن برای جریان‌سازی اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به طرح‌های حوزه مساجد نیز یادآور شد: هم‌افزایی رسانه و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به پیشبرد امور کمک کند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام شریف‌تبار، به تشریح طرح‌های تبلیغات اسلامی مازندران در حوزه مسجد، نوجوانان، هیأت و بانوان پرداخت و گفت: در ماه‌های آینده رویداد بانوی مجاهد در استان برگزار می‌شود و در هسته‌های روایت، روایت مقاومت بانوان سرزمین طبرستان نیز بیان می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح و برنامه، قصه مقاومت بانوان سرزمین طبرستان در سده‌ها و دهه‌های مختلف روایت می‌شود که توجه به هویت بومی از اهداف آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha