دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
مبلغان کاشمری

حوزه/ مبلغان جهادی گروه امام صادق علیه السلام شهرستان کاشمر، فعالیت‌های تبلیغی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۶ آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مبلغان جهادی گروه امام صادق علیه السلام کاشمر از شنبه ۲۷ مرداد، فعالیت‌های تبلیغی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۶ آغاز کردند و هم اکنون نیز در حال ارائه خدمت می باشند.

این گروه از مبلغان جهادی در این ایام فعالیت های مهمی را دنبال نموده اند که اقامه نماز جماعت، برگزاری سخنرانی های معرفتی، اجرای حلقه های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، ارائه مشاوره های فردی، جهت دهی معرفتی، اهدای جوائز و خدمت رسانی اجتماعی به همراه فریادخواهی از مردم غزه از مهمترین فعالیت های مبلغان جهادی کاشمر است.

مبلغان با همت و عزم جدی تلاش نموده اند تا با ایجاد فضایی معنوی، نماز جماعت را در سه وعده برگزار کنند؛ بین دو نماز و بعد از هر نماز، سخنرانی‌هایی با موضوعات مختلف دینی و اعتقادی داشته باشند؛ در حلقه های معرفت، مباحث احکامی و دینی به صورت تعاملی با زائران مطرح می‌شود؛ در قالب تبلیغ چهره به چهره مبلغان با گفتگوهای صمیمانه با زائران، به سوالات آن‌ها پاسخ داده و به رفع شبهات می‌پردازند و با ارائه مشاوره‌های فردی: مبلغان در زمینه‌های مختلف، از جمله مشاوره‌های دینی و روانشناسی، به زائران خدمات ارائه می‌دهند تا زائران در این مسیر بهره معنوی بردارند.

همچنین مبلغان جهادی گروه امام صادق(ع) کاشمر کوشیده اند تا با ایجاد ارتباط عمیق با زائران، آن‌ها را به سمت معارف زیارت هدایت نمایند؛ با همکاری خیرین، جوایزی برای کودکان و موکب‌داران تهیه و اهدا می‌شود؛ در عرصه خدمت‌رسانی اجتماعی توزیع شربت، غذا و سایر اقلام مورد نیاز زائران، از جمله خدمات اجتماعی این گروه است.

همچنین اعضای این گروه جهادی تبلیغی تلاش نمودند تا در راستای فریادخواهی از مردم غزه، با توزیع بسته‌های متبرکه منقوش به پرچم ایران، عراق، فلسطین و شعار «کلنا للفلسطین»، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha