سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
زیارت اربعین

حوزه/ مبلغ زباندان حوزه علمیه اصفهان از ترجمه زیارت اربعین به پنج زبان زنده دنیا به همت مدرسه تبلیغ بین الملل ناصریه اصفهان برای اولین بار خبر داد.

حجت الاسلام محمد زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: مدرسه گردشگری و تبلیغ بین‌الملل ناصریه اصفهان زیر نظر معاونت تبلیغ و فرهنگ عمومی حوزه‌ علمیه اصفهان در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) در عرصه بین الملل و از بستر مراجعه گردشگران خارجی به مسجد امام اصفهان فعالیت می کند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و برنامه ریزی شده مدرسه گردشگری و تبلیغ بین الملل ناصریه اصفهان در طول سالیان گذشته و مناسبت های مختلف مذهبی و ملی و ترویج بین المللی ان از طریق ترجمه متون مطالعه ای برای گردشگران گفت: امسال نیز برای ترویج فرهنگ عاشورایی، اولین بار اقدام به ترجمه زیارت اربعین و بروشورهای اربعین به پنج زبان زنده دنیا کرده ایم.

مبلغ زباندان مدرسه ناصریه اصفهان افزود: در شرایطی که همایش عظیم راه‌پیمایی اربعین به‌عنوان یک حرکت بین‌المللی مؤثر در فضای بین‌الملل اسلامی جلوه گری می کند لازم است در عرصه تبلیغ بین المللی و انتشار پیام عظیم اربعین به سراسر دنیا کوشا باشیم تا آن مهم در اختیار مخاطبان قرار گیرد و باعث ارتقای سطح شناختی آنها شود، یکی از این راه‌ها استفاده از بروشورهای تبلیغاتی کوتاه و مؤثر است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باعث ارتقا سطح شناختی مردم آزادی خواه جهان خواهد شد، مطالعه و درک و فهم زیارت بزرگ اربعین است، بر این اساس دفتر تبلیغ بین‌الملل معاونت تبلیغ و فرهنگ حوزه علمیه اصفهان درصدد ترجمه زیارت اربعین به زبان‌های مختلف و انتشار آن برآمده است، اکنون ترجمه این زیارت به پنج زبان مختلف بتواند کمکی به ارتقای و ترویج فرهنگ عاشورایی کند.

حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: بروشورهایی به پنج زبان انگلیسی، فرانسه، ترکی، آلمانی، اسپانیایی در اختیار مبلغین بین‌الملل قرار خواهد گرفت و ان‌شاءالله کمکی در جهت نشر و انتشار پیام اربعین خواهد کرد.

ترجمه زیارت اربعین امام حسین(ع) به پنج زبان زنده دنیا +عکس

ترجمه زیارت اربعین امام حسین(ع) به پنج زبان زنده دنیا +عکس

ترجمه زیارت اربعین امام حسین(ع) به پنج زبان زنده دنیا +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha