دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
تسلیت

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینعلی قادی امام جمعه شهر بندپی‌غربی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج‌ علی‌ اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینعلی قادی امام جمعه شهر بندپی‌غربی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی خدوم و تلاشگر جناب حجت‌الاسلام آقای حسینعلی قادی امام جمعه بزرگوار شهر «بندپی‌غربی» موجب تاسف و تأثر این‌جانب گردید.

آن مرحوم سالیان سال در کسوت تعلیم و تربیت منشا خدمات ارزشمندی بود و عمر با برکت خود را در راه تحصیل علوم الهی و ترویج و تبلیغ معارف اسلامی و انقلابی سپری کرد.

هجده سال مجاهدت و تلاش در سنگر مقدس نماز جمعه در شهرهای نشتارود و بندپی‌غربی در کارنامه مجاهدت علمی، تبلیغی، فرهنگی و در زمره حسنات و باقیات الصالحات ایشان ثبت شده است.

فقدان این روحانی خدمتگزار و مردمی را به مردم شریف بندپی‌غربی، شهر جویبار و روستای قادی‌محله به‌ویژه ائمه جمعه محترم استان، نماینده معزز ولی‌فقیه در خطه عالم پرور مازندران و بالاخص همسر مکرمه و فرزندان و خانواده و وابستگان این عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه خداوند علیم و قدیر برای ایشان تمنا می‌کنم.

ان‌شاءالله در این ایام نورانی که معطر به عطر عاشورا و اربعین حسینی است، مشمول غفران و رحمت واسعه الهی و قرین عنایت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) خواهند بود.

تَغَمَّدَه اللهُ بِغُفرانِه و اَسکَنَهُ بُحبُوحاتِ جِنانِه.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha