چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
بازدید مسئول بسیج رسانه کشور از دفتر حوزه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خبرگزاری حوزه در زمینه جهاد تبیین نقش شتاب دهنده دارد و می تواند در میان رسانه ها نقش موثری ایفا کند که نباید از آن غافل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی کارآموزیان، سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در جریان بازدید از خبرگزاری حوزه در نشستی با سردبیر و برخی دبیران رسانه رسمی حوزه، اظهار کرد: استان قم با بیش از ۵۶۰ رسانه دارای مجوز در کشور رتبه نخست را دارد که این موضوع نشان دهنده اهمیت و جایگاه رسانه در دیار کریمه اهل بیت(س) و خاستگاه انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از خبرگزاری حوزه بازدید کرد + عکس

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه با اشاره به اهمیت فقه رسانه، گفت: فقه رسانه بسیار مهم و موثر است و تلاش می شود دوره های متمرکز فقه رسانه در قم و سراسر کشور برگزار شود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم و خواستار کمک خبرگزاری حوزه در این عرصه هستیم.

وی بهره‌مندی از ظرفیت‌های حوزه علمیه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور شخصیتی به روز و عالم است و ذهن بسیار فعال و پویایی دارند و در جلسه ای که با حضور ایشان برگزار شده بود، بسیار موثر همراه با دستاوردهای قابل توجهی بود.

کارآموزیان در ادامه نقش رسانه‌ها در عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: اهالی رسانه روایتگر پیشرفت هستند و نقش بسیار مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های کشور دارند.

وی، جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین را اولویت راهبردی سازمان بسیج رسانه اعلام کرد و گفت که تلاش می شود افرادی که اتفاقات امید آفرینی در کشور را رقم زدند به جامعه معرفی و تجلیل شوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: خبرگزاری حوزه در زمینه جهاد تبیین نقش شتاب دهنده دارد و می تواند در فضای رسانه ها نقش موثری ایفا کند که نباید از آن غافل شد.

به گفته کارآموزیان، اقتصاد رسانه یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مدیران رسانه ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

در ابتدای این جلسه که داود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم هم در آن حضور داشت، یوسف شعبانعلی سردبیر و علی علیزاده دبیر خبر حوزه علمیه قم خبرگزاری حوزه درباره فعالیت های خبرگزاری حوزه توضیحاتی را ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha