سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
عباسیان

حوزه/ مسئول هماهنگی و دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: ارتباطات و تعاملات خوبی بین موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) با سایر مواکب وجود دارد و در این راستا سفیران کریمه به برخی مواکب عراقی اعزام شده‌اند.

مهدی عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با ارائه گزارش از فعالیت های موکب آستان مقدس بانوی کرامت، گفت: در حوزه هماهنگی در دو عرصه فعالیت می‌کنیم، یکی قبل از اعزام موکب و یکی هم بعد از انتقال و استقرار در کربلا؛ قبل از اعزام موکب بحث های هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات و هماهنگی کلیه بخش‌ها، انتقال و درخواست کلیه اقلام مورد نیاز از مسئولین کمیته‌های مختلف و هماهنگی جهت انتقال وسایل مصرفی و سرمایه‌ای صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در خصوص انتقال اجناس و وسائل مورد نیاز موکب، جلسات خوبی با بخش‌های مختلف برگزار می‌کنیم و برنامه‌های ارائه شده از سوی کمیته‌های موکب را جمع‌بندی می‌کنیم و بعد که کاروان موکب در محل خود مستقر شد نیز مسائل گوناگون پیگیری می‌شوند تا به نتیجه برسند.

دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: در راستای هماهنگی و خدمت بهتر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هر شب جلسات هماهنگی و مشورتی با حضور مسئولین کمیته‌ها را داریم و موضوعات مختلف و مشکلاتی که در طول روز احیانا پیش می‌آید مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در جلساتی که تاکنون برگزار شده حدود 150 مصوبه داشتیم و درصد بالایی از مصوبات نیز اجرایی شده است.

عباسیان خاطرنشان ساخت: ارتباطات و تعاملات خوبی بین موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با سایر مواکب عراقی وجود دارد، در این راستا بحث سفیران کریمه را داشتیم که برخی خدام موکب را به مواکب اطراف اعزام کردیم تا همدلی و تعاملی که شاید در طول سال فرصتی برای آن نباشد ایجاد شود.

مسئول هماهنگی و دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: امسال سال اولی بود که این تغییرات ساختمانی و فضای جدید شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها در اختیار زوار قرار می گیرد؛ موضوعات مرتبط با آن رصد و مشکلات و نظام مسائلش تهیه می شود تا در سال آینده بهتر به زوار اربعین حسینی خدمت ارائه شود.

وی در پایان از تعامل دوسویه مسئولین موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و زوار گرامی گفت و خاطرنشان ساخت: در راستای تعامل و کسب نظرات، پیشنهادات و انتقادات زوار گرامی تدابیر خوبی اندیشیده شده است تا زائران گرامی هم به صورت مجازی و الکترونیکی و هم به صورت کاغذی در قالب صندوق نظرات و پیشنهادات، سخنان و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین ذی ربط در این موکب برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha