چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
مبلغان کاشمر

حوزه/ مبلغان گروه جهادی تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق(ع) کاشمر این روزها در طریق مشایه و در چهارمین روز از فعالیت خود به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه خدمت می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مبلغان گروه جهادی تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق(ع) کاشمر این روزها در طریق مشایه و در چهارمین روز از حضور خود به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه خدمت می‌نمایند.

مبلغان این مدرسه علمیه ضمن برگزاری حلقه‌های معرفت، از زائران بازخوردهای این حضور را دریافت می‌کنند و پیوسته با آنان در جهت هدف از حضور در اربعین، هدف از آمدن به زیارت و جهت‌دهی معنوی زائران تعامل دارند.

مبلغان گروه جهادی تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق(ع) کاشمر، فرصت‌های تبلیغی این چند روزه و در طریق مشایه را مغتنم می‌شمارند و تلاش می‌کنند تا در فرصت‌های قبل و بعد اطعام زائران که وقت آنان تاحدودی آزادتر می‌باشد، به گفت‌وگو بپردازند و از این ظرفیت تبلیغی در راستای اشاعه معارف اهل بیت(ع) و پاسخ به سوالات زائران حداکثر استفاده را ببرند.

در اینگونه محافل ضرورت ارتباط دو سویه مبلغان با مردم و میزان میل و رغبت افراد نسبت به‌وجود طلاب در عرصه‌های اجتماعی و بازخوردهای ارائه خدمات اجتماعی آنان در ایام اربعین و مسیر پیاده روی درک می‌شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha