چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
ط

حوزه/ حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به مناسبت روز خبرنگار از سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار پیشکسوت منطقه کاشان و خبرنگار حوزه تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان به مناسبت روز خبرنگار از سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار پیشکسوت منطقه کاشان و خبرنگار حوزه تجلیل قدردانی کرد.

حجت الاسلام بصیرتی از سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار پیشکسوت منطقه کاشان و خبرنگار خبرگزاری حوزه به عنوان خبرنگار جهادی درسطح منطقه نام برد و افزود: این خبرنگار با سابقه جهادگونه اخبار منطقه کاشان خصوصا اخبار حوزوی، اجتماعی، سیاسی، ارزشی، یادواره شهدا ،مراسم های مذهبی و عزاداری ایام محرم و صفر و اعیاد مذهبی منطقه کاشان را به صورت ویژه و در سریع ترین زمان ممکن پوشش می دهد، گفت: این خبرنگار پیشکسوت علیرغم در اختیار نداشتن امکانات اولیه رسانه ای به صورت جدی پیگیر انتشار اخبار مدارس علمیه ، امامان جمعه و جماعات، ارزشی و دینی در سریع ترین زمان ممکن تاکنون بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ضمن انتقاد از بی حرمتی بعضی از مسئولان نسبت به خبرنگاران پیشکسوت و ارزشی بیان داشت: زحمات و تلاش های شبانه روزی این خبرنگار پیشکسوت و خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان قابل تقدیر است.

سید مصطفی دولت آبادی نیز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارد و این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشم داشت به نیازهای مادی، نستوه و خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند.

وی صداقت، سرعت عمل، کیفیت و تحلیل های سازنده را مهمترین عناصر اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: خبرنگار متعهد و دلسوز کسی است که علاوه بر امید بخشی به جامعه، بازوی توانمند مردم و مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه باشد.

دولت آبادی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته خود در عرصه خبر گفت: اینجانب از ابتدای مرداد ماه سال گذشته تاکنون بیش از هزار و 625 محصول رسانه ای منطقه کاشان را در خبرگزاری حوزه پوشش داده ام.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha