پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
1

حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران، دوم شهریور ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نماز جمعه این هفته تهران، دوم شهریور، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و دربهای مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته در آستانه اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کتاب «اربعین طوبی» نوشته سید محسن امامیان معرفی می‌شود.

این کتاب که توسط انتشارات جمکران منتشر شده است، داستانی واقعی از زندگی زنی را بازگو می‌کند که بخش عمده‌ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده‌ است.

شخصیت طوبی داستان زندگی خود را در مسیر پیاده روی اربعین از بصره تا کربلا برای نوه‌های خود تعریف می‌کند.

این کتاب ۴۰ گام دارد و در هر گام با دستمایه قرار دادن داستان زمان حال طوبی و پیاده روی او به سمت کربلا با رجوع به گذشته، نوجوانی، جوانی و میان سالی او که در بر دارنده حال و هوای بخش‌هایی از تاریخ معاصر دو سرزمین ایران و عراق است، روایت می‌شود.

کتاب «اربعین طوبی» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان در معرض انتخاب علاقمندان خواهد بود.

آئین امضای این کتاب نیز با حضور نگارنده، سید محسن امامیان در محل غرفه برگزار می‌شود.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در طبقه دوم شبستان مصلی هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی می‌باشند.

طبق روال هر هفته فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم خواهد بود.

در محوطه فرهنگی در شرق شبستان علاوه بر میزهای خدمت غرفه‌های «عرضه محصولات فرهنگی»، «عرضه نان و محصولات رضوی»، «فرهنگسرای منتظر» و نیز «موکب رضوی» به ارائه خدمات و پذیرایی از نمازگزاران خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha