پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
بیاتی

حوزه/ رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: به لطف الهی انسجام و همدلی بسیار خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد و همین مساله زمینه ساز تسریع در خدمت به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، ولی الله بیاتی طی سخنانی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با اشاره به مطلب فوق، ابراز داشت: بسیار امیدواریم که این وفاق و تعامل روز به روز تقویت شده و همین مساله باعث شود تا مشکلات کشور مرتفع گردد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با بیان این که دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه از همه ظرفیت‌های خود بهره گیری می‌ کنند، گفت: دولت چهاردهم نیز در انتصابات استانداران، فرمانداران و مدیران کل بر انتخاب افراد توانمند با روحیه جهادی از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی تاکید دارد.

وی با اشاره به این که همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از مجلس رأی اعتماد گرفتند، افزود: تصمیم دولت چهاردهم بر این بود که از گروه‌های مختلف سیاسی در کابینه خود داشته باشد که بتواند در کنار هم کار کنند مجلس نیز همراه دولت برای تحقق این مهم بود.

بیاتی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در سطح کشور به ویژه دولت در استان مرکزی گفت: توجه به بخش خصوصی به خصوص در سال جاری مورد توجه ویژه است که در این راستا از رئیس جمهور دعوت شده تا اولین سفر استانی خود را به استان مرکزی داشته باشد و البته از رئیس مجلس نیز برای سفر به استان دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha