جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
1

حوزه / اسلامی گفت: بی‌شک حل مشکلات کشور در سایه هم‌افزایی و تعامل جدی مسئولان میسر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، محمد اسلامی در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب اراک با بیان اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب‌های صنعت کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: به لطف الهی امروز صنعت هسته‌ای ایران از جمله افتخارات کشور و در تراز جهان به شمار می‌رود و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند، امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده و از قدرت در این صنعت و ایران صحبت می‌کنند.

وی با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی نظام مدیریتی کشور در جهت حل ساده‌تر مسائل و مشکلات، افزود: با یاری خدا و صبوری پرسنل و مدیریت این واحد تولیدی، درهای امید برای بهبود وضعیت در شرکت گشوده شده و این را هم باید بدانیم که بی‌شک رفع مشکلات کشور در سایه تعامل و هم افزایی جدی مسئولان محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است و مهمترین موضوع آن بازدهی بالاست که این مهم نیازمند طراحی مهندسی است و در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب مشهود است تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته، شرکت آینده روشنی پیش رو دارد و فرصت‌های بیشماری پیش روی این واحد تولیدی قرار دارد که در این راستا باید تمام ظرفیت‌ها به‌کار گرفته شود.

وی بر لزوم یکپارچگی کارگران و تیم مدیریتی تاکید کرد و یادآور شد: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود و در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha