جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
ایلام

حوزه / صادق گفت: دولت چهاردهم مقید به تحقق زیارت امن، آسان و ارزان است که تحقق این مهم دغدغه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، فرزانه صادق در قرارگاه حمل و نقل پایانه مسافربری شهید رئیسی(برکت) شهر میلان، اظهار داشت: بازخوردها از این بازدید، زیرساخت‌های به‌وجود آمده در جهت خدمات‌رسانی به زوار و سهولت رفت و آمد زائران حسینی در مرز مهران است که باید قدردان فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر بود.

وی ضمن تقدیر از مردم و مسئولان استان ایلام در امر خدمت به زوار اربعین حسینی، افزود: خدمت به زائران حسینی تمام شدنی نیست و این حماسه باید ادامه داشته باشد، لذا نوع خدمت و بهبود خدمت هم باید ادامه داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت چهاردهم مقید به تحقق زیارت امن، آسان و ارزان است که تحقق این مهم دغدغه مقام معظم رهبری است.

وی ابراز کرد: از کلیه همکاران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوسرانی تقاضامندم در چند روز باقیمانده به اربعین به صورت ویژه‌تر و جانانه‌تر پای کار بمانند.

صادق، اظهار کرد: ۷۰ درصد ترددها در اربعین با خودروی شخصی است، لذا ضمن تشکر از پلیس، تقاضا دارم با تمهیدات و مراقبت‌های ویژه‌تری بازگشت زائران را به استان‌های خود مدیریت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha