یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
اسداللهی

حوزه/مسئول فنی مهندسی موکب بانوی کرامت سلام الله علیها گفت: با توجه به ساخت و سازهای جدیدی که امسال در موکب انجام شد و شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها به زیربنای موکب اضافه شد مشکلی در بحث سرمایش نداریم؛ نزدیک به ۱۷ کولر گازی و آبی به کولرهای موکب اضافه کردیم تا زوار از هوای خنک و مطبوع بهره مند شوند.

محمد اسداللهی مسئول فنی مهندسی موکب بانوی کرامت سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: بحث آبرسانی و برق رسانی و کارهای مربوط به تاسیسات موکب از اهم کارهایی است که در این بخش صورت می پذیرد.

وی افزود: تعداد پنج نفر در بخش تاسیسات موکب، به انجام خدماتی همچون آبرسانی، برق رسانی به موکب، تعمیر و سرویس کولرها و وسائل سرمایشی می پردازند؛ امسال با حفر یک چاه عمیق توانستیم مشکلات سال گذشته را تا حد زیادی رفع کنیم تا زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با مشکلی در این عرصه ها مواجه نشوند.

اسداللهی توجه به بحث استحمام زوار و لزوم آبرسانی دقیق و به موقع برای این امر تاکید کرد: با انجام فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی همکاران ما در این بخش، خوشبختانه امروزه زوار گرامی برای استفاده از حمام ها و سرویس های بهداشتی چه در قسمت برادران و چه خواهران مشکلی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات سنوات گذشته در تامین آبرسانی و سرمایشی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه امسال با انجام کارهای زیربنایی و زحماتی که در این بخش کشیده شده مثل سالهای گذشته در مضیقه نیستیم و خوشبختانه در بحث لوله کشی ها؛ سردخانه های زیر صفر و سردخانه های بالای صفرمان مشکلی نداریم اما درصدد هستیم که سالهای آینده دستگاه های آب شیرین کن و سایر تجهیزات مورد نیاز این بخش را توسعه دهیم.

مسئول فنی مهندسی موکب بانوی کرامت سلام الله علیها گفت: با توجه به ساخت و سازهای جدیدی که امسال در موکب انجام شد و شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها به زیربنای موکب اضافه شد مشکلی در بحث سرمایش نداریم؛ نزدیک به هفده کولر گازی و آبی به کولرهای موکب اضافه کردیم تا زوار از هوای خنک و مطبوع بهره مند شوند.

اسداللهی از تعامل خوب عراقی ها برای آب و برق رسانی به موکب تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: تعامل و همکاری عزیزان عراقی بیشتر از آن چیزی که ما انتظار داشتیم بود و در این مسیر کمک های زیادی کردند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر لزوم نظرسنجی از زوار حسینی که به موکب کریمه اهل بیت سلام الله علیها می آیند گفت: در حسینیه موکب چه در قسمت خواهران و چه برادران این امر صورت می گیرد و پرسش و پاسخ هایی که خود بنده نیز از زوار انجام می دهم نشان از رضایت خوب آنان در این بخش دارد و امیدواریم روز به روز این خدمات بهتر و مطلوب تر صورت بپذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha