دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در موکب آستان بانوی کرامت حضور یافت و از نزدیک با فعالیت های این موکب آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با حضور در موکب آستان بانوی کرامت با هادی محمودنژاد، معاون اجرایی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) دیدار و گفت و گو کرد.

محمودنژاد در این دیدار در سخنانی گفت: لازم است که از دولتی کردن این حرکت عظیم راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پرهیز شود اما این حرف به معنای کوتاهی دولت در قبال زیرساخت های این حرکت نیست، دولت باید به وظایف خودش عمل کند.

وی افزود: دو ملت ایران و عراق باید وحدت و انسجام را مدنظر قرار دهند و از انجام هرکاری که انسجام و یکپارچگی دو ملت را خدشه دار می کند پرهیز کنند.

سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر نیز در این دیدار در سخنانی گفت: امسال در ستاد مرکزی اربعین و در تعامل با دولت عراق چندین کار برای تسهیل کار زیارت و امدادرسانی انجام شد، اول اینکه کامیون های هلال احمر هیچ توقفی در مرز نداشتند و به راحتی وارد عراق شدند.

وی افزود: کار دوم دیکر اینکه برخلاف سالهای قبل آمبولانس های ایران در سرتاسر عراق می توانند تردد داشته باشند و از این جهات هیچ مشکلاتی وجود ندارد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطرنشان کرد: کار دیگری که انجام شد این بود که امسال هلی کوپترهای هلال احمر می توانند وارد خاک عراق شوند و حتی در نجف و کربلا بنشینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha