یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
تصاویر / بازدید امام جمعه نهاوند از موکب‌های خدمت رسان اربعین

حوزه/ موکب شهدای روحانی در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ۲۴ ساعته در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، موکب شهدای روحانی در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، به ترویج ارزش‌های اسلامی و تقویت روحیه معنوی در بین طلاب و جوانان این دیار پرداخته است.

این موکب به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه می‌کند.

در راستای ارتقاء فرهنگ دینی و معنوی این موکب با برپایی نماز جماعت و برگزاری سلسله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، فضایی پر از نشاط و معنویت را برای طلاب و جوانان فراهم کرده است، همچنین مشاوره و پاسخگویی به سوالات اعتقادی و دینی، موضوعاتی چون حجاب و مهدویت در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

موکب شهدای روحانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی و ترویج آموزه‌های اسلامی، اقدام به برگزاری محافل قرآنی و کارگاه‌های آموزشی کرده است، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها اهدای هدایای ویژه به زائر اولی‌ها و زوج‌های جوان و همچنین اهدای هدایا به کودکان و نوجوانان است که به تقویت ارتباطات اجتماعی و همبستگی بین طلاب و جوانان کمک می‌کند.

همچنین بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان از این موکب هم نشان‌دهنده توجه ویژه مسئولین به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این مرکز علمی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha