دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فرمانداری مشهد مقدس در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، در دیدار محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد به همراه معاونین خود در دومین روز از هفته دولت اظهار داشت: اینکه ادارات شهری ما در این دوره از ادارات کل مستقل شده و در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، یک موفقیت ارزشمندی بود که برای عزیزان ما به وجود آمد و مرهون یک واقعیت است. بر این اساس؛ فرمانداری مشهد مقدس هم‌اکنون در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.

امام جمعه مشهد مقدس با قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان ابراز کرد: وجود «فرماندار» را در عرصه مسئولیت آقای داوری احساس کردیم. خوشبختانه فرماندار از همان آغاز مدیریت خود، امور مشهد را به دست گرفت و به مدیریت مشهد در مقابل استان استقلال بخشید.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی استان و مباحث کلی آقای استاندار را موفق می‌دانیم خطاب به فرماندار مشهد مقدس تاکید کرد: شما و معاونین بار را از روی دوش استاندار برداشته‌اید و این باعث موفقیت، عمران و آبادانی استان شده است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد نیز در ابتدای این دیدار اظهار داشت: شورای اداری شهرستان مشهد متشکل از 123 نفر است و همواره مشکلات شهرستان را این جمع به شکل روزانه مدیریت می‌کنند.

داوری افزود: تا قبل از سال 1400 عموما مدیران شهرستان وابستگی به ادارات کل داشتند و مستقل عمل نمی‌کردند و هم‌افزایی هم بین دستگاه‌ها کم بود لذا این باعث شده بود که در حوزه‌های بسیار مهم و موثر علی‌رغم اینکه یک شهرستان برخوردار هستیم، دچار نواقصی شویم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مشهد مقدس دارای جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر است، ادامه داد: امروز مدیریت در مشهد مقدس توسط روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود و از همه مهم‌تر مدیران ما در کنار هم اقدامات را با هم‌افزایی پیش می‌برند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد ابراز کرد: امروز مطالبات مردم بسیار بهتر از گذشته مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به طور مثال هر هفته میز خدمت در مساجد دایر است و دستگاه‌های اجرایی به مطالبات شهروندان به شکل چهره‌به‌چهره پاسخ می‌دهند.

داوری با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی کشف‌رود صورت گرفته است، تاکید کرد: به حول قوه الهی در سال 1404 کشف‌رود از فاضلاب خشکانده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه خدمت‌رسانی به قشر مستضعف، ما تمام مجموعه خیریه‌ها را با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به یک مجموعه واحد تبدیل کرده‌ایم و هر هفته نمایندگان این دستگاه‌ها در برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» اقدام به گره‌گشایی از مطالبات همشهریان می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی در مشهد ایجاد شده است، افزود: همچنین مراکز بهداشت متعددی در مشهد ایجاد کرده‌ایم. از طرفی 2 بیمارستان در شرق و غرب مشهد در حال احداث است.

داوری بیان کرد: هم‌اکنون طرح هادی 130 روستای شهرستان مشهد بازبینی شده‌ و یک نهضت آسفالت معابر روستایی نیز شکل گرفته که منجر به آسفالت اکثر معابر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha