دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

حوزه / فرماندار همدان در جریان بازدید از موکب‌های پذیرایی از زائران اربعین در مسیر بازگشت، گفت: ۵۰ موکب در همدان عاشقانه از زائران امام حسین(ع) در مسیر بازگشت پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان امشب از موکب‌های پذیرایی زائران اربعین در مریانج و مسیر بازگشت بازدید و از نزدیک نحوه ارائه خدمت به مسافران را مورد ارزیابی قرار داد.

فرماندار همدان در جریان بازدید از موکب‌های پذیرایی از زائران اربعین در مریانج و مسیر بازگشت، اظهار داشت: ۵۰ موکب در همدان عاشقانه از زائران امام حسین(ع) در مسیر بازگشت پذیرایی می‌کنند.

مخفی افزود: شاهد رشد کمی و کیفی ارائه خدمات در موکب‌ها هستیم و با توجه به اقدامات انجام شده حضور پرشور مردم در صحنه، هر سال نسبت به سال گذشته ارائه خدمات مطلوب‌تر شده است.

وی با تقدیر از گروه‌های مردمی که پای کار این حرکت عظیم هستند، ابراز کرد: از ویژگی‌های پذیرایی امسال توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی در کنار خدمات رفاهی به زوار است.

فرماندار همدان، با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری همدان در شهر کربلا، یادآور شد: این اقدام پرسنل خدوم شهرداری همدان، بجا و قابل تقدیر بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha