دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
شرکائی

حوزه / دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان امروز با حضور در فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تویسرکان از اقدامات و تلاش‌های این مجموعه در عرصه ترویج معارف نماز و خدمات ایام اربعین تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام مهدی شرکائی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان امروز با حضور در فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تویسرکان از اقدامات و تلاش‌های این مجموعه در عرصه ترویج معارف نماز و خدمات ایام اربعین تقدیر کرد.

معاون تبلیغ شهرستان تویسرکان در دیدار با سرهنگ حسینی با اشاره به اهمیت توجه به اقامه نماز جماعت در دستگاه‌ها و ادارات، اظهار داشت: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تویسرکان در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز و برگزاری موفق و منظم نماز جماعت در سطح شهرستان تویسرکان، جز دستگاه‌های برتر شناخته شده و لذا حضور امروز به جهت تقدیر از این خدمات وتلاش‌هاست.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور زائران اربعین حسینی در جاده‌های استان همدان، گفت: در ایام گذشته و همچنین پیش رو شاهد مجاهدت‌ و خدمت رسانی شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس راهور هستیم که باید به همه آنها خدا قوت بگوییم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha