چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
نوجوانان و جوانان با شهدا مانوس شوند

حوزه/ رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های فضای مجازی دور و آنها را با شهدا مأنوس کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، سرهنگ پاسدار احسان‌الله رضاپور در یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان اردستان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در کنار برگزاری تورهای (دوره گردی) گردشگری، تورهای فرهنگی آشنایی با شهدا نیز به ویژه برای نوجوانان برگزار کنند تا آنها از شهدا مدد جویند.

وی، برگزاری میزهای خدمت را یکی از پایه‌های دولت اسلامی بیان و تصریح کرد: میزها به کسی وفا نخواهند کرد، فلسفه وجودی مدیران و مسئولان، مردم هستند اگر مردم نباشند اداره، میز و پست و مقام وجود نخواهد داشت بنابراین باید مسئولان و مدیران به مردم خدمت کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بر اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده دستگاه‌های اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: در شبکه‌های مجازی مردم خیلی از کم‌کاری و بداخلاقی مسئولان گلایه می‌کنند این به علت تبیین نشدن خدمات و زحمات مدیران و مسئولان برای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای مردم سنگ‌اندازی کنیم، تصریح کرد: شهدای والامقام تمام زندگی خود را رها کردند و فقط جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا دولت اسلامی تشکیل شود اما اکنون مغفول واقع شده‌اند.

سرهنگ رضاپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تببین، یادآور شد: خیلی مشکلات و خودتحقیری در جامعه وجود دارد و مسئولان و مدیران باید عملکرد و خدمات و زحمات دستگاه اجرایی خود را برای مردم بازگو کنند.

وی از برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان اصفهان در ۲۵ آبان امسال خبر داد و گفت: در این روز ۳۷۵ شهید اصفهان بر روی دستان مردم شهیدپرور این استان تشییع شدند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: در این کنگره نباید فقط به نشست، خاطره‌گویی، شعر، مداحی و سخنرانی اکتفا شود بلکه همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باید فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شود.

به گفته وی، باید ۲۴ هزار ساعت به نیابت از ۲۴ هزار شهید والامقام استان اصفهان، خدمت بدون مزد و مواجب توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی در ساعات غیراداری به مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان با ۳۰ حوزه و ۵۲۱ پایگاه در راستای خدمت‌رسانی ارتقای سلامت اداری و حفظ آمادگی رزم بسیجیان و کارکنان در سطح این استان فعالیت می‌کند.

وی گفت: بسیج ادارات و کمیته شهدای ادارات یکی از کمیته‌های ۱۹ گانه‌ای است که زیرمجموعه کنگره ملی شهدای استان با شعار «تحقق سیره شهدا در حوزه حکمرانی» فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۱۵هزار کارمند شهید در کشور وجود دارد، بیان کرد: یک هزار و ۱۴۱ شهید کارمند متعلق به استان اصفهان است که این آمار از شهدای برخی استان‌ها بیشتر است.

وی آمار برخی شهیدان والامقام در استان اصفهان را باعث افتخار این استان دانست و گفت: تنها خانواده هفت شهید کشور متعلق به استان اصفهان است.

سرهنگ رضاپور افزود: سه خانواده ۶ شهید، پنج خانواده پنج شهید، ۱۳ خانواده چهار شهید، ۹۶ خانواده سه شهید و یک هزار و ۳۳۱ خانواده ۲ شهید مربوط به استان اصفهان است که تمامی شهدای والامقام بر اعمال ما حاضر و ناظر هستند.

یادواره شهدای کارمند اردستان به همت ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان اردستان با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرای شهرستان در سالن ۱۱ خرداد شهرداری برگزار شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت، ۳۲۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که ۳۴ نفر آنها کارمند شهید هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha