سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
شهدای دولت

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت در بیرجند، فردا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان عزیز رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت بزرگ ایران است.

شهدای عالیقدر رجایی، باهنر و رئیسی از مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت اول کارهای خویش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و بی‌چشمداشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور استان دعوت کرد با حضور گسترده و باشکوه خود در ویژه مراسم‌هایی به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت در سطح استان برگزار می‌شود؛ با آرمان‌های والای شهداء تجدید میثاق کنند.

مراسم محوری گرامیداشت شهدای دولت در بیرجند، روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha