چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
سیاست‌زدگی یکی از مشکلات شهرستان اردستان است

حوزه/ احمدی‌طبا، سیاست‌زدگی را یکی از مشکلات شهرستان اردستان دانست و گفت: این سیاست‌زدگی باید از بین برود و مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی با برنامه‌ریزی وظیفه خود را که خدمت به مردم است، انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سیدمحمد هادی احمدی‌طبا زواره فرماندار اردستان در یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی بدانند که میز به کسی وفا نکرده چراکه اگر چنین بود، مسئولان دیگر در این جایگاه نبودند.

فرماندار اردستان سیاست‌زدگی را یکی از مشکلات این شهرستان دانست و تاکید کرد: این سیاست‌زدگی باید از بین برود و مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی با برنامه‌ریزی وظیفه خود را که خدمت به مردم است، انجام دهند.

وی با بیان اینکه ما نوکر خط، جریان و شخص نیستیم بلکه عزت خود را حفظ کرده‌ و خدمت‌گزار مردم هستیم، افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی باید با پشت کردن به مال و جاه دنیا و با توکل بر خداوند سبحان، در راه خدمت به مردم گام بردارند.

احمدی‌طبا از بهره‌برداری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته بزرگداشت دولت در شهرستان اردستان خبر داد و تصریح کرد: این حجم از طرح‌ها، با ۱۲ شهرستان استان اصفهان برابری می‌کند.

به گفته فرماندار اردستان، این حجم کار سرمایه‌گذاری در ۲ سال گذشته و دولت شهید رئیسی برنامه‌ریزی شده و یادگاری از شهید جمهور در شهرستان است.

وی از ساماندهی گلزار شهدای شهر زواره نیز خبر داد و گفت: این نیز یادگاری از دولت شهید رئیسی است که هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است یادواره ۳۴ شهید کارمند اردستان به همت ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن ۱۱ خرداد شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha