چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
آزمون حفظ

حوزه/ معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه طلاب این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

خانم معصومه شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: آزمون حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه وصحیفه سجادیه ویژه طلاب حایز شرایط شرکت در این آزمون در دومرحله کتبی وشفاهی برگزار شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این آزمون هر سال دوبار برگزار می‌شود و برگزیدگان این آزمون مورد حمایت دفتر مقام معظم رهبری قرار می گیرند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این آزمون، گفت: حفظ قرآن کریم از ۵جزء تا حفظ کامل قرآن کریم، حفظ ادعیه صحیفه سجادیه و بخش‌های نهج البلاغه، طلبه بخش حضوری بودن و یا دارای پرونده تبلیغی فعال در امور مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ویا دارای بودن کد استادی در ستاد اساتید از جمله شرایط شرکت در این آزمون هستند.

شریفی یادآور شد: در این آزمون، ۱۶ نفر از بانوان طلبه با کسب امتیاز در آزمون ۵ جزء تا حفظ کامل برگزیده شدند که اطلاعات برگزیدگان در کانال اداره قرآن و حدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://eitaa.com/qoraan_hadith/۱۸۰۴ اطلاع رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون هر سال در اداره قرآن وحدیث جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و در اواسط پاییز و اواسط تابستان به صورت کتبی وشفاهی برگزار خواهد شد و طلاب جدیدالورود و سایرافراد(طلاب واساتید) که حایز شرایط شرکت در آزمون باشند، می‌توانند در آزمون‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha